Dette forløb, bestående af 8 korterevarende Teams sessioner, har til formål at hjælpe vores Microsoft partnere (sælgere og presales) med at udbygge forståelsen af de vigtigste Microsoft 365 Security produkter og features, således at der er en klar forståelse af fordelene og værdien for kunder.
Én ting er f.eks. at vide, at Azure AD kan beskytte identiteter og adgange, at Intune er et Mobile Device Management-værktøj, at Defender for Endpoint leverer ”next generation” beskyttelse, at Microsoft Sentinel er en cloud-baseret SIEM platform – en anden ting er at forstå, hvad det egentlig betyder, hvordan tjenesterne fungerer, og ikke mindst hvordan og hvornår de skaber værdi for kunderne.
Med andre ord består dette forløb af træning, hvor Crayon konsulenter forklarer Microsoft 365 Security i øjenhøjde – uden en masse fancy ord og tekniske begreber.
Dette forløb skal – kort fortalt – hjælpe jer med at skabe den gode og informative kundesamtale om sikkerhed, der sætter 2 streger under, at I ved, hvordan kunder skal beskyttes:
“When we try to convince a new client to work with us, the main conversation is around security. It is part of collaboration projects, but security is the reason we retain clients. Our offerings show that we know how to protect them.”